skrattfest

ett måste för alla som vill njuta av en riktigt trevlig och lättsam film
image75

En av de bättre komedierna som jag sett på väldigt länge. Suveräna skådisar, bra handling och den bjuder på många sköna skratt.

Idag har jag pluggat och vart på stan, har faktiskt investerat i tält åt mina husdjur, små mysiga tält med skönt teddy tyg på botten, de små liven måste ju också få mysa så här på hösten. Har även inhandlat vin, det blev två nya sorter och en gammal goding, Göran höll sig till ölet, säkert av gammal vana. Vi träffade min kusin Elias med sambo och Bruno, åh vilken söt liten rackare, riktiga goa hundögon. De var på stan för att vänja Bruno att vara bland människor, han hade en tendens att vilja rusa på alla han ser. Vi har även sovit middag, väldigt skönt. Till middag åt vi utskuren pepparbiff med steakhouse pommes, smörstekta champinjoner och en god sås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0