städa städa varje fredag också varje jul,,,,,,det tycker jag är kul!

Nja, instämmer nog inte riktigt med Pippi där, vi borde ta och städa här hemma, men vi tittar bara på dammet och suckar. Imorgon ska Robin har filmparty med sina kompisar, han ville ha det istället för ett kalas, ialla fall är det för kalas som jag önskar att jag hade lust att städa, det känns så mycket trevligare att ha främmande om det ser fint ut, men å andra sidan kan vi hoppas att främmandet har statiska kläder och drar med sig mesta möjliga av dammet hem.

Helena & Johan kom förbi och de var imponerade av Görans bullbak, väldigt goda bullar. Det var längesen vi träffade dem, men tyvärr stannade de inte så länge, Göran hade träning också att passa, men vi ska ta och få hit dem på mat, bara de slutar ränna på resor:)   Hör ni det!

Har även talat med Monica i Luleå och jag ska få healing av henne nästa vecka, jag längtar, det ska bli såååå spännande och skönt att äntligen få testa det, jag hoppas och tror att det kan hjälpa mig.

Ha det bra//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0