träningsvärk

japp, du läste rätt, jag har träningsvärk, men inte av de skälen att jag tränat, jag har sett wibax spela innebandy och det är så skiiit jobbigt. De vann visserligen överlägset, men jag hjälper till så gott jag kan från läktaren genom att sparka, halv stå, ropa, vifta med armarna och det är jobbigt må du tro. Jag och de yngre barnen är hemma nu efter en helkväll på Norrmalmia, Göran hade möte om morgondagen och jens stannade med honom. Vilket härligt lag Wibax kommer med i år, jag är riktigt imponerad, spelare som jag aldrig sett spela och som direkt tar plats och gör super snygga mål, spelarna ni så här är ni snart i div 1 igen. Amir som spelade ifjol men som iår har bytt lag var där och kikade med sin fru, Hugo hade Amir som idol och var omåttligt intresserad av honom ikväll, han frågade om han var där med sin mamma, Amir förklarade glatt att det var hans fru. Måste nog ta och prata med Hugo om mammor,pappor, söner och allt det där för han har inget begrepp om hur familjerna är uppbyggda.
Extra plus till nummer 7 i Wibax samt Nisse lind, målvakten med det snygga efternamnet Nordlund får också +, näö nu ska jag sluta låta som min övriga familj... som bara har innebandy i huvvet.

Ha det bra så ses vi// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0