TUMMEN UPP!

Jag tycker att vi människor i allmänhet är dåliga på att ge beröm, visa tacksamhet och uppskattning. Alla vet ju hur det känns när man får beröm, det blir varmt i kroppen och kinderna kan hetta till, värmen lägger sig rätt skönt till rätt i kroppen,,,, men tyvärr får man alltför sällan  detta nöje...

Våga visa din uppskattning, det mår du själv också bättre av. Tänk efter, när sa du senast till en vän att du uppskattar henne/honom, eller när gav du beröm åt någon, när senast sa du att någon var fin, vacker, duktig m.m
listan kan göras lång....

Här kommer mailadressen till Piteå tidningen Tummen upp mail

[email protected]


image94

En ros vill jag ge:

Göran, du har mitt hjärta

Mamma, tack för att du är du

Pappa & Inger, ni finns alltid där när jag behöver er hjälp

Åsa, du är klok, underbar och speciell för mig

Robin, min 11 årige son, du är den mest finurliga och fina pojke, jag är väldigt tacksam över att du är min

Hugo, min 5 åring, du får hela världen att stanna upp och le

Kjell Sundvall som regisserat filmerna BECK, hoppas det kommer mera

Lillebror david, ingen annan är som du och tur är väl det, för jag behöver bara en av dig och det klarar jag mig långt på

Helena Svägerska, tiden går och jag håller på att lära känna dig och det är jag väldigt tacksam för

Johan svåger, vad ska jag säga, tack för att du finns, inte bara för min skull, utan även för din bror

Sara, du är den jag kallar för min allra bästa vän, och det tänker jag fortsätta göra

nu ska jag inte skriva mer, har absolut inte glömt någon för alla överiga som jag på något sätt känner ska verkligen ta åt sig,,,,, tack för att JUST du finns..
Kram Linda

Kommentarer
Postat av: jag själv

ja men självklart, alla super trevliga föräldrar och du ska få en helt egen ros för att du skriver så söta kommentarer på min blogg=)

2007-09-26 @ 15:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0