WIBAX,,,,, vilken återhämtning!

Idag ska vi börja med en grattis hälsning till Jenny Nordmark, som jag tror fyller 23 år idag=)

Tänk att man kan njta av att bara ligga kvar i sängen fast man är vaken, en skön känsla av att bara ligga och slappna av, ja det hade ju kunnat vara skönt och fridfullt om inte maken hade haft snus-begäret och på ett rätt dramatiskt sätt lägga in dagens första snus!!

Göran åkte sen och hämtade Johan, Helena och Rebecca, de har varit i Stockholm och köpt sig en häst. Jag längtar tills jag får se bilder på den. Vet ju inte ens namnet än. Luleå och Storheden var vårt nästa mål, där träffade vi David med familj på H&M, de liksom vi shoppade kläder åt barnen eftersom man inte kan gå och vänta högvatten i vinter. Jula besökte vi också, där köpte Jonte sig en miniräknare, super cool. Max på Coop blev nog glatt överraskade av att två kändis familjer valde att äta middagen där, med kändisar menar jag naturligtvis mig själv som slagit igenom i boken, och David är ju kändis genom "the pearls".

Vi besökte också Monica & Tomas i deras nya hus, ett väldigt trevligt hus med bra planlösning och en mysig liten tomt. Vi hann inte vara där speciellt länge när Jens ringde och ville bli hämtad, kursen i innebandydomare var klar och han var hungrig och trött.

Nu är vi hemma, Robin och Hugo har också kommit hem, och det var en glad Robin som kom in genom dörren med en 17tums plattskärm till en helt egen dator, han hade fått presenten av pappa, samt 500kr till tangentbord och mus, inte illa! Nu ligger de i sängarna och jag tror att de lär somna snart.

Men dagens största glädje för mig å familjen var när wibax inför 3e omgången rätade upp 1-7 mot Frösön och slutligen vann med 8-7. Vilken återhämtning, ni måste ha spelat himla bra, önskar vi hade kunnat se matchen. De vann även igår 6-5 mot Östersund. Två vinster under en å samma helg, bra jobbat grabbar. Sen undrar ju vi varför Niklas har en trasig käke, nyfiken på vad som skett.

Nu ska jag slappna av lite, imorgon börjar praktiken i Hortlax, måste vara utvilad// stay in touch


Kommentarer
Postat av: Hortlaxsvägerskan

Hästen heter Nellson, men kallas för Nisse. En bild på underverket finns att beskåda på din mail. Vi hörs, lycka till i morgon. Kram!!!

2007-09-30 @ 21:03:56
Postat av: Jenny

Ojj, skrev visst mina kommentarer under fel rubrik, "svensson". kolla där

2007-10-01 @ 06:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0