WIBAX

Ännu en hel dag med Wibax  på Norrmalmia, en riktigt spännande dag, flera matcher, flera mål och flera utvisningar, det är vad dagen har gett. Grabbarna har roat sig bra, de har suttit som sargvakter, ätit popcorn, klubbor, choklad, mat och druckit drickor för kung och foster land, Hugo & jag åkte hem ett tag efter Wibax första match, för att vila både lemmar och öron. Min absoluta favorit på planen är numera Niklas Wikström, vilken kille, han är inte bara duktig på plan, han har en bra inställning och framför allt han tog sig tid att lira med Hugo, Jonte & Robin i en av pauserna,,,,, gissa om de var nöjda små pojkar efteråt. Tyvärr ville sig inte riktigt målen bli till för nr 12 Wikström, men han är helt klart en av de större spelarna i laget.
Nr 28 Joel Strandberg blev nog den som idag plockade hem flest mål och Robban Wikman blev vald till matchens lirare, riktigt bra i mål var Oskar öberg och årets knuff får nog Lantto stå för,,heja heja
Jag har nog bara innebandy att skriva om idag, för det är det enda som jag ägnat dagen åt,,, ja visst ja, hade ju med mig litteratur från skolan också, men det blev inte mycket läst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0