Semester

Efter gårdagens långa utläggning och efter många tankar har jag kommit fram till att jag ska ta en semester från bloggandet, har lovat mig själv att bara blogga om jag känner för det och just nu känns det inte alls läge för något bloggande alls. Jag vet att livet här på nätet fortsätter utan mig, och jag vet också att så snart jag känner för det så är min bloggsemester över och jag stter här och plinkar på tangenterna igen.

Idag har jag och Hugo besökt Åsa & Maz i Älvsbyn, vi åt potatissoppa & vitlöksbröd, himla gott. Vi pratade, skrattade, minns tillbaka, tänkte framåt, skrattade lite till, lite mer allvarligt och bara njöt av varandras sällskap. Det är ju inte så ofta nu för tiden som vi hinner umgås och träffas. Men de gånger vi ses känns så underbara. tack för en fin dag!

Familjen Anderssons stolthet LABAN. Ps till dig som en gång sagt att katter är osociala varelser: DU HAR FEL



Göran tog med de äldre grabbarna på en Match i hockey med de stora proffsen, Foppa, zäta och allt vad de nu heter.

Innan jag tar semester vill jag också hinna säga:

Faster Anita, jag har lämnat pengar( för blomman till Karina) till pappa för ett tag sedan, han skulle ge dem till din make,,, ni kanske måste påminna pappa,,,minnet är bra, men kort!

Farbror( höll på att skriva faster igen) Lorentz, pojkarna tackar så väldigt för checkarna till ranchen,,, det kommer att slås många sneda, höga, kort och långa bollar där!

Göran, tveka aldrig, finns alltid här för dig!

Välkomna hem imorgon Turklandsfamiljen Bäcklin, vi ses snart!



Kommentarer
Postat av: Jeanette

Va tråkigt att du känner dig nere. Hoppas du finner glädje att skriva snart igen. Kommer att sakna ditt skrivande, men jag väntar spänt på återkomsten. Önskar dig allt gott!! Kram

2008-08-07 @ 09:46:45
URL: http://jeaste.blogg.se/
Postat av: Jeanette

hahaha... du är för rolig... baywatch.. R blev glad och tog det som en komplimang- ville inte alls se det ironiska med det! Underbart!

2008-08-07 @ 13:13:42
URL: http://jeaste.blogg.se/
Postat av: Karina

Du kan ju öppna en fotoblog istället, du har ju helt klart ett intresse för fotografering, i väntan på att skrivglädjen ska komma tillbaka.

2008-08-07 @ 16:01:55
Postat av: m a r i a k o d e n

Hallå....oj så jag stressade iväg kände jag...var rädd att sonen skulle börja gråta...han är rätt så van att vara med sin mamma nu när vi varit borta å så...Puh, lämnade vårt tel nr så de lär väl höra av sig i så fall....

Jag vacklar åxå när det gäller att blogga eller ej, men samtidigt är det så kul å egotrippande så jag fortsätter nog ett tag till!!=)

Ses på två timmar då rå!

=)

2008-08-10 @ 12:03:36
URL: http://mariakoden.blogg.se/
Postat av: m a r i a k o d e n

Ps. Karina kom ju med en smart ide.......

2008-08-10 @ 12:04:20
URL: http://mariakoden.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hej, hoppas att du snart är tillbaka på bloggen. Tänkte bara kolla om du har någon plats för möblerna du köpt, det börjar dra ihop sig... för du har väl inte ändrat dej??

2008-08-10 @ 13:22:21
URL: http://csomicissi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0