Hemma hos...

idag har jag och min lilla klass vart hemma hos vår lärare lena, ni vet hon som jag vill bli som;)
Lenas hem är fullt av små detaljer och finesser som tillsammans skapar ett av de mysigaste hemmen jag besökt. Deras hus är en gammal Norrbottensgård vackert belägen utanför Prästholmen/ Råneå, de har bott ca 20 år i huset och trivs. På tomten finns det många små stugor och i ett av dem är det en gammal bakugn/vedeldad perfekt för tunnbröd osv. Vi hade med lite olika maträtter, ett slags knytkalas, sen har vi redovisat våra uppgifter för en väldigt nöjd lärare. Passade även på att ta lite bilder



Kommentarer
Postat av: Jessica

så mys det var helt underbart

2008-12-18 @ 10:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0