27 juli 2008

Hipp hipp hurra,, på min 34 års dag!



Idag borde allt vara på topp, men en yrsel har satt sig fast i min kropp/ skalle och hur jag än gör, blundar, sitter, står och ligger så känns det skit skumt i huvudet, det är som att synen och järnan inte alls vill samarbeta och att min kropp inte alls kan med detta utan bara vill snurra.

Har blivit firad från det att jag vaknade upp för dagen, Hasse & Maggan, pappa & Inger och mamma & Svenne, alla har avlöst varandra. Måste få tacka för alla fina presenter jag fått, några bilder skvallrar om vad jag fått.

        

Pengar, kuddar x2 & tunna svala täcken x2(Undra varför jag fått två av dessa, kan det finns någon fler i sängen som är i behov av  nytt??), väska, svart dalahäst, titan örhängen, chipspåse, presentkort, gerbera i kruka, body lotion med god lukt.

Tack alla ni.

Ute håller det på att hända saker, Göran och Hasse bygger och fixar. Det är inte helt lätt eftersom varenda bräda som sitter på plats sedan tidigare är måttade på en "höft". Det blir nog bra sen, just nu ser allt bara orakt ut, men de gör så gott det kan.

  

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hipp hipp hurra pa Lindas fodelsedag!

2008-07-27 @ 21:55:43
Postat av: M a r i a k o d e n

Grattis grattis......

Krya på dig!

Kram!

2008-07-27 @ 22:00:37
URL: http://mariakoden.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Grattis grattis!! Trevliga saker du fått! Nu är kortet klart, tänkte att jag kan lämna in det på jobbet i morgon- om det är någon där när jag passerar. Annars lämnar jag det senare i veckan. Jag meddelar dig när jah lämnat det.

2008-07-27 @ 23:27:38
URL: http://jeaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0