HUGO citat

När vi var på semester i Sundsvall turades min mamma och pappa om att ha barnen.
Söndag kväll när barnen var hos sin morfar skulle Hugo följa med morfar ut till sovstugan för att spela orgel( något min pappa gör varje kväll).
Pappa börjar spela och ser att tårar faller nedför Hugos kinder, han frågar
-varför gråter du, är du ledsen?

Hugo svarar
- det påminner mig om det vi sjöng för Edwin( Han tyckte att melodin påminde om Tryggare kan ingen vara)

Efter att morfar berättat detta för mig frågar jag Hugo vid ett senare tillfälle varför han grät när morfar spelade,
Hugo svarar efer en stunds grubblande
- MEN GUD så fint morfar kan spela, så vackert det var mamma!

Bra betyg med andra....

                    

Kommentarer
Postat av: m a r i a k o d e n

......sötisen då ;)

2008-07-21 @ 21:47:25
URL: http://mariakoden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0