Måndag,, kanske inte så tokig dag ändå;)

Idag har det brunnit,,,,,, i min plånbok, jag har handlat upp både den ena och den andra kronan som fanns. Har idag köpt mig en quickcut + några enkel dies+ en låda med alfabet och stämplar och dies.
Allt finns att köpa hos Kontorsteknik i Älvsbyn.
http://www.118100.se/info/foeretagsprofil/C27085298/Kontorsteknik+i+%C4lvsbyn+AB/

De har bra priser på scrapbookgrejjer och ett bra och väl fungerande rabattsystem.

           

Har testat maskinen och är väldigt imponerad över dess funktion. I lådan fanns det ett alfabet som heter Sophisticate, samt med samma stil fast som stämplar, det fanns även dies i olika ornament, ett block med klisterark enkom för quickcut tången, den innehöll även ornamentmotiv på stämplar. Prövade att stansa ut lite och fick ihop till "min vän Sara", det ska dit en bild av henne och lite annat också,,, men i alla iver ville jag bara få testa lite. Nästa investering blir en väska att förvara allt i, man vill ju vara rädd om det man har.

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Vi åkte och hämtade Hugo som sovit borta ytterligare en natt, men nu hos sin mormor. Där hade han ställt frågor och sagt:
-jag är bra på att ställa många frågor!

Något Svenne & Hugos mormor fann väldigt gulligt och passande sagt. Hugo har hunni åka traktor, hälsa på i Påle, se små grisar och något som hans mor förfasades över: åkt i traktorskopan. Svenne hade även gjort honom till viljes och släpat hem en gigantisk reklamskylt på MONSTERTRUCK,,, den ska vi tydligen ha i garaget hemma.

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Väl hemma igen har lillgubben klippt gräs med sin Hugo-klippare....




&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Jonas & Jens har åkt till sin mamma och vi saknar er redan,,, kramizzzar från oss alla

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Va härligt att du fått dig en quickutz, de är himla bra!! Jag har lämnat kortet på jobbet- på översta hyllan ovanför kopiatorn. Lämna 30 kr i ett kuvert, i lådan på högra sidan i skrivbordet som datorn står på. Hoppas bara du gillar kortet... kram

2008-07-28 @ 19:10:47
URL: http://jeaste.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hej igen! Grattis i efterskott önskar jag dej! Kram C

2008-07-28 @ 22:30:57
URL: http://csomicissi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0