Min ängel

Idag har jag haft det ganska jobbigt med tankar kring Edwin, hela mitt hjärta saknar honom så otroligt mycket, man tänker att tiden läker såren och visst stämmer det, men ärret det finns alltid kvar. Nu hade vi vart i vecka 36 om han hade fått leva kvar. Det jag längtar efter är att vi ska få besked om att han är begravd i minneslunden så att vi får ett ställe att gå till för minnas honom och sörja, men dessa semestertider drar ut på tiden och vi får nog vänta ett par veckor till.




%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

Idag har vi haft besök av familjen Hjertberg/Öhman, de har uppvaktat mig lite i förväg, jag fick ett rejältbidrag till min önskade quickqutz + ett hjärt-dies. Nu ska jag åka och inhandla maskinen till veckan, för dig som inte vet vad jag talar om ska jag berätta lite kort: en quickqut är en scrappares bäste vän, ett oumbärligt redskap helt enkelt.

Efter att de vart här åkte vi in till stan, där åkte Jonte & Robban karuseller och åt wokad thai mat, jag och maken åt souvas vilket var himla gott. Nu är vi åter hemma, Robin har åkt till Leif och blir där tills på söndag.

några bilder från Piteå Dansar & Ler

       

       

Kommentarer
Postat av: Anna

Det brukar vara trevligt med Pite dansar och ler...det är ganska trevligt att bygga hus också =)

2008-07-25 @ 11:18:09
URL: http://mittlillabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0