Önskas köpa,,, till rätt pris då förstås!



Äger du någonting från denna serie, något du inte alls vill ha kvar i dina ägor,,,,,, om du vill sälja till rätt pris, då har du en köpare här!

Har även idag kravlat mig upp efter en natts arbete, allt för att ta mig i tid till badhusparkensloppis för att kanske finna det jag sökt efter såååå länge. har funnit glas i en serie som Ittala tillverkat, men kom hem med böcker och ett pennställ åt Hugo.

Mina barns narviksresa som deras far gjort med dem under helgens gång, blev inte alls vad de hade hoppats på. Tåget/loket gick sönder och de blev stående mitt ute i ingenting. De skulle ha anlänt vid sju igårkväll i Narvik, men talade med barnens pappa vid halv ett och då hade de ännu inte kommit på plats till Hotellet. Dagens tur hemmåt  hade gått betydligt bättre och nu är de i säkertförvar hos deras goda vänner i Klöverträsk.

       

Idag har vi haft samma fina väder som igår, och jag tror att jag kanske börjar vänja mig med värmen,,, säger för den sakens skull inte att jag tycker om det, men de känns inte lika jobbigt idag som tidigare under veckan. Idag har också våra vänner Anette & Robert gift sig vid Storforsens kapell,,, inte alls en dag för sent...... Önskar dem en härlig kväll med nära & kära och för att inte tala om kommande natt;)

Dagens dissning: min bikiniövder del som tycks krympa för varje dag,,,,

Dagens hissning: likt små barn som väntar på överraskningar,,, väntar även jag på denna dag som imorgon komma skall,,,,, är ju så barnsligt förtjust i pressenter snart 34 år gammal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0