Pennfanatiker som man är;)

Lovade en vän från skolan att visa bilder på "mitt himla smarta pennset", pennfanatiker som man är. Det där med pennor kan nog många bara anse som onödigt, men för mig är det ett måste, jag kan bara skriva snyggt om jag trivs med pennan jag har i handen. Låter säkert väldigt löjligt, men det bara är så. Jag älskar pennor, pennor som man textar snyggt med, märkpennor, skrivstilspennor, färgläggningspennor, vanliga hederliga blyerts,,,, men favoriten bland text pennor är absolut dessa: Fine line, och nu hittade jag ett helt pennfodral med dessa + att man rymmer egna i det lilla facket som också sitter med i fodralet.




Kommentarer
Postat av: A

Åh! Jag är också pennfanatiker! Var har du hittat dessa pennor?

2008-07-02 @ 22:53:06
Postat av: Linda

hej på dig A, pennorna har jag inhandlat på Rima inne i stan ( Piteå), pennfodralen finns i tre olika färger.

2008-07-02 @ 23:43:40
URL: http://familjenbacklin.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Nice, me like! Jag älskar oxå pennor!

2008-07-03 @ 09:29:03
URL: http://jeaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0