Regnet det bara öser ner!



Inte blev det sol och bad idag inte!    Vi fick ta oss ann lite innefix, har bland annat städat skrubben och fann till min förtjusning sex förpackningar kompostpåsar, två gamla tygväskor jag sökt, mina pressentband, två små förvaringsboxar och pantflaskor, återvinngsgrejs och mycket annat. Jag ska snart åka och jobba, känns inte lika hemskt när vädret är som det är, det gör inget om jag mot min förmodan kan sova bort dagen imorgon. Idag har Jonas & Jens kommit hem, vi har ätit goda varma mackor, Göran & grabbarna har sen ägnat sig åt xbox spel, Hugo har hjälpt mig och lekt, sen fick han följa med Hasse och ösa ur båten.

Mina barns pappa har hälsat på en snabbis, han och Malin har precis kommit hem efter en Europa semster i husvagn, en trevlig och intressant tripp. Bröderna BB fick varsin mugg med namnet deras på och varsin tröja, Hugo en Zlatan matchtröja och Robin fick en äkta Ferarri t-shirt.

I helgen har vi möblerat om, Robin & Hugo har bytt rum, Hugo behöver lekyta och Robin är bara i sin säng vilket fick avgöra vem av de som skulle ha det större rummet. Båda är väldigt nöja med resultaten, nu återstår bara målning och fix runt lister och annat som ej har gjorts på väldigt många år.

Alexander, Görans brorsson har vart här uppe i Piteå över helgen, vi var och uppvaktade den lille killen som ny blivit 18, han fyllde midsommar helgen,,men bättre sent än aldrig. Efter kalaset åkte vi med Johan, Helena, Alle, Rebecca, Hasse & Maggan och åt middag vid brofästet, god mat serverades åt oss alla, och gillar man kebab så bör du åka och testa deras mat.



Sleep well//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0