Tänk dig....

tänk dig att du är på väg hem efter en trevlig semester i Lycksele med husvagn och goa vänner. Du kör och känner dig tillfreds med allt som skett under den gågna campingturen. Plötsligt känner du dig pissnödig och ni bestämmer er för att stanna till på bästa rastplats exempelvis Norsjövallen. Era campingpolare "jojnar" er på pissplatsen. när behoven är gjorde beger ni er åter mot hemmet, men efter att ha kört en bit upptäcker du att ett av barnen saknas, den lilla flickan på nyss fyllda 4. Vad gör man???

Just detta gjorde min bror med familj, nu igår ,,i lördags närmare bestämt. Tusen tack till familjen Jonsson som förbarmade sig över min brorsdotter och lät henne följa med i er bil, till dess att hennes föräldrar upptäckte att de bara hade ett barn med sig från rastplatsen.  Nu i efterhand när man vet att allt gick bra, så kan jag faktiskt le åt det hela, jag ser allt framför mig som ett bildspel, ett bildspel som faktiskt inte alls förvånar mig för kapaciteten finns där. Till er bror och svägerska säger jag/ berättar jag dett från hjärtat. Ni hade turen med er än en gång....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0