En liten fundering!

Mötte i fredags en "någon" som sa:
- är det ni som har det jobbigt?

jag blev paff och förstod innerst inne vad denna "någon" menade, men säger man så,,, vidare sades detta

-ja, jag menar alltså, jag måste få beklaga det som hänt, men nog är det väl tur att naturen själv tar hand om sånt där, man vill ju inte ha ett handikappat barn!

hmm, dumma idiotiska ko,,, tänkte jag i mitt sinne, vem har sagt att Edwin var handikappad, vars kommer det ifrån, vi själva vet ju inte vad han dog av. Och föresten så hade han fått vara handikappad, jag hade älskat honom hur han än hade vart. Ibland begriper jag mig inte hur folk resonerar, är man inte värd att få leva om man har ett handikapp eller vet folk helt enkelt inte bättre?
         

Kommentarer
Postat av: Titti

Ja vad ska man säga! Människan har bevisligen inte blivit klokare med tidens utveckling! Det är så dumt, korkat och genuint elakt sagt så jag tror jag baxnar! Nästa gång du ser vederbörande så slå denne hårt och hälsa från mig! Det brukar som bekant var heta "banka lite vett i skallen" :-)

2008-06-02 @ 12:06:07
Postat av: m a r i a k o d e n

När min pappa dog var det en som frågade min sambo om det hade gått över för mig.....!!?!?!?!?!?!?
Eh, va?
Som att man typ:"Jo nu har det ju gått en vecka så nu har jag sörjt klart..."
Det finns så många puckon!!!!

Skaka av dig den plumpa kommentaren/erna....fy. (lätt för mig att säga va??!?;)

Stor kram på er!!

2008-06-02 @ 17:21:00
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: Jeanette

Jösses, det är svårt att fatta att nån kan vara så puckad och säga nåt sånt. Hoppas du kan "skaka av " dig kommentarerna och glömma dem. Kram

2008-06-02 @ 18:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0