Favoriter jag minns:



Little Twin Stars, en dröm att få äga brevpapper med dessa på.



professor balthazar  , aldrig en lördag utan barnprogram!



Estrellas peppar chips, en klar favorit, fast påsen har fått en ny design.



Min welshponny Timo, ps, bilden är på en annan ponny, nätet och data fanns ej på den tiden då jag hade häst!



Min Häst, tidningen för hästtjejer, med serien Mulle.



Mina rosa tapeter, påminner om dessa!


 Freestyle, " i min fantasi rullar vi runt bland mjuka kuddar"


freestyle x 2


 När vi åkte till pappa om helgerna fick vi äta fondue hos Inger, lyxigt värre. Denna manick hade ej kommit sig så långt som till Påle, nu inne på 2000-talet tror jag mig ha sett någon!!

     

Neonfärger av olika kulörer och varianter.



Ski Pants, med snoddar under fötterna.



Seglarskon... åh wow!


Kommentarer
Postat av: Jenny Berggren

Jag minns dem också! Fastän jag är lite yngre ;)

Det är helt unerbart med nostalgi..

/ Kramar

2008-06-10 @ 12:44:15
Postat av: Billinge Stuteri

Såg bilden på hästen. tyvärr är Yellow Girl ingen ponny men det spelar kanske ingen större roll.

// Martin

2008-06-17 @ 18:53:14
Postat av: Linda

halloj där Martin, ponny eller inte, hästen är så himla lik och fin,,,är det din häst?

tack för lånet av bilden, samt den gav mig minnen tillbaka=). MVH Linda

2008-06-20 @ 12:30:38
URL: http://familjenbacklin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0