Fotbollsfeber!

Hur kan det komma sig att allt handlar om fotboll, på tv, tidningar, nätet, prat på stan, reklam kläder och till och med hemtrevnadsblommorna på Kvantum är gul/blå målade, vad är det med fotboll som gör så många så tokiga?
Själv är jag absolut inte drabbad, jag har bakat två olika kaksorter, fast jag nog borde göra annat. Har även tapetserat och målat i mitt gamla dockskåp från -70 talet, Hugo sa:
-men gud så fint, vem har gjort så här?
Fint å fint, lite för pilligt arbete för min del, vilket gjorde att färgen på väggarna hamnade både i tak och på golv, måste nog lista hela huset också så småningom. Hugo har möblerat de få möblerna vi har, men han är mäkta nöjd med sitt resultat.

Jonte & Robban har ätit chips och sett på film, om man blundar och lyssnar så kan man tro att huset invaderats av stora mängder termiter, det knastrar och knakar när grabbarna gnager i sig chips efter chips.

Jens är med några kompisar, men det verkar bedrivas någon form av häxjakt efter honom, tyvärr.... ! Så han har hunnit komma hem, men efter "fadersonsnack" så gick han tillbaka till komisarna, tack å lov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0