Petting!



Detta är Pigge, han har blivit till av en MER-petflaska och finns på teknikenshus för närvarande, snart ska han få komma hem till oss efter avslutat utställning.

Våran Lena gav oss en uppgift i våras, "skapa två saker av petflaskor", vilket vi lydigt gjorde, alltså av pet ting= petting!! Finurligt va?



Här är annat som jag och mina klasskamrater har tillverkat.



En sko och handväska för den som vill vara fin...



Sexigt värre!



Frukter

sen har vi många fler saker, men dessvärre hade jag bara dessa på bild//

Kommentarer
Postat av: m a r i a k o d e n

Hallå....sitter å bölar.....läser inlägget längre ner....=(

Vilken tur att ni har Johan o Helena! De är helt fantastiska...å det kan jag säga nu när inte Johan är min chef....;)

...annars blir det lite fjäskigt va?

Dom är ena riktiga klippor!



Kommer aldrig förstå hur det känns för er.....



Men en sak måste jag säga, att jag träffade några supermysiga killar på konsum idag...bärandes på chips...(svår ledtråd va;)



Dom är så söta hela bunten å Hugo har verkligen blivit en surrpinne...hihi.....Värsta charm-gänget var de allihopa!!



Vi ses i morgon!!



kram å gonatt!

2008-06-14 @ 00:14:55
URL: http://mariakoden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0