Svergies nationaldag

Vi sov till halv elva, man blir bortskämd när barnen är hos sina andra föräldrar. En sen frukost och några minuter senare, bestämde vi oss för att åka in till stan, hälsa på hos Johan & Helena, äta middag ute och sen gå på bio,,,,, vilket vi gjorde.  En sväng på stan började vi med, flera fik hade öppet och vi hamnade på ett av dem, vet faktiskt inte vad stället heter nu mer. Jag var inte alls kaffe sugen utan ville ha en varm choklad,,, å wow, man kände sig som ett litet barn när Göran kom med min mugg. Kika på bilden nedan så förstår du,,, men ruggit god var den.

Besöket hos Bäcklins gjorde mig ännu mera sugen på en tv-bänk och ett vardagsrumsbord från Ikea, nu när vi köpt ny soffa skulle det inte skada att ha lite annat snyggt också, och till rätt pris. Visste inte bara hur jag skulle framföra mina önskningar till maken. Middagen åt vi på Subway nere på Coop, en skit god macka, med egenvalda pålägg och tillbehör, dit kommer vi att gå fler gånger. Bion, What happened in Las Vegas, var inte riktigt vad vi hade väntat oss, men helt klart sevärd.

                       

och sen var den dagen över!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0