Till alla fina männiksor runt omkring mig!

Ville bara säga tack till alla som finns i mitt nätverk, vad vore livet utan vänner & kärlek,,, å omtanke?

När man är en sån här filosofisk människa som det jag är, så poppar det titt som tätt upp ganska många underbara tankar( mitt bland all skit!), idag kom de där tankarna upp som talar om att jag verkligen kan känna mig lyckligt lottad. Alltså, jag har så många människor som bryr sig om mig och finns där för mig, hoppas jag har vett att visa tillbaka att jag uppskattar det.


Skickar därför en blomma till just dig!


#¤#¤#¤#¤#¤#¤#¤#¤#¤#¤#¤#¤#¤#¤#¤#¤#¤#¤#¤#¤#¤#¤#¤#¤#¤#¤#¤#¤#¤#¤#¤#¤#¤#¤#¤#¤#¤#¤#¤#



"ninna ni na nina, ninna ninna na nininnanna na, ninna, na nina...... hör du melodin till denna trudelutt fattar du vad som är på G! Jepp, boktipset.

Leilas kakbok som heter "Piece of cake" finns  att köpa här:

http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=912711600X

Jag brukar ibland se när Leila bakar, en fröjd för ögat, allt hon gör blir så vackert och ätbart,,, sen om man vill kan man för en stund bara låtsas vara lika vacker och duktig som henne,, testa själv, det är värt mycket!

Boken passar all, till å med odugor i köket,, läs den, du ångrar dig inte//

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hejhej! På denna sida kan du läsa mer om min kamera: www.cyberphoto.se

Det är bara ringa mig igen om du undrar över nåt- jag svarar så gott jag kan. =)

2008-06-26 @ 11:59:03
URL: http://jeaste.blogg.se/
Postat av: Carro Forsberg

Hej, maten såg riktigt god ut! Måste testa nån gång... Hoppas allt är ok med er så hörs vi! Kram!

2008-06-26 @ 16:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0