yiii hoo, happy birthday NICK!

Idag har vi firat Nick, Görans svåger, Hannas blivande make. Vi har haft kalas här med middag och efterrätt, jag valde att bjuda på buffe, en rätt rolig grej att bjuda på, det finns något för alla smaker. Jag hade hittat lite olika spännande recept på nätet och med bakbunke i högsta hugg så har jag knopat ihop ett å annat ätbart.

Vi hade bjudit in alla Bäcklins, dvs Hasse & Maggan, Johan & Helena och Hanna & Nick, + alla barn. Rebecca är i Norge å fiskar haj så hon kunde inte närvara. Alexander var också ett flertal mil bort, men han fick säkert god mat han med. En trevlig middag med nöjda gäster, mer kan man inte begära.

   

Några smakexempel.........

Här kommer några bilder från kvällen:

                
           

mer än så här bjuds du inte på=)

Min kamera har pajjat sedan i julas, uppnött å helt slut. Har därför tvjuvlånat Robins kamera vid ett flertal tillfällen, men nu midsommar ville han ha sin kamera med för att fota själv. Jag, mamma som man är tänkte att han skulle fota människorna i hans omgivning och annat intressant, men döm om min förvåning när jag fann detta:

       

Har sonen tillbringat sin midsommar på Norrmejerier eller vad?

Det var bara en massa massa bilder av kossor, visserligen fina och vackra djur,, men vars är alla andra då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0