Drömmer jag?

Är allt bara en ond dröm? nej, det verkar som att allt verkligen har hänt, jag inser att det jag upplever är verkligt, men ändå kan jag inte låta bli att hoppas att allt bara ska vara en enda långmardröm.
Livet käns så orättvist, varför ska just jag/vi drabbas, jag vet att jag är självisk som tänker så, men just nu kan jag inte låta bli att tänka så! Jag har kärlek att ge så det hade räckt åt ytterligare flera barn.
image335
Jag är tacksam för de barn vi har, och jag känner stark hur mycket jag älskar dem, men ändå så saknas Edwin också, han hade också kunnat få ta del av allt vår familj har att ge. När vi har disskuterat namn här hemma har det nästan blivit bråk om vem som ska få bestämma vad barnet skulle ha hetat, och när jag coh Göran har förklarat att det är vi som bestämmer har detta vart svårt att acceptera. Nu valde vi namnet Edwin och det namnet fick han efter en av mina favoriter, det var min morfars storebror också han Pålebo, Göran gillade namnet till och med mer än mig så valet blev lätt.

EDWIN

Edvin är ett mansnamn med engelskt ursprung (fornengelska Eadwine) och bildat av ead - "rikedom" och wine - "vän".
Namnet har använts i Sverige sedan slutet av 1700-talet. Det blev populärt i början av 1900-talet och är nu, hundra år senare, ett av de namn som ökar snabbast i frekvens. Stavningen med enkelt v är vanligast, men Edwin är numera på frammarsch. Det fanns 31 december 2005 totalt 14 960 personer i Sverige med förnamnet Edvin/Edwin, varav 5303 hade det som tilltalsnamn. År 2004 fick 689 pojkar namnet, varav 446 fick det som tilltalsnamn.

image336

Vi vill tacka alla som stöttat och hjälpt oss
...................................
faster Helena & farbror Johan som kom på en gång och var med grabbarna när vi fick åka in till Sunderbyn, och som även alltid finns nära till hands om vi behöver stöd
........................................................................
mormor Ann-catrin som stöttar, tröstar och lyssnar
............................................................
morfar Kent & Inger, tack för att ni finns
...................................
personalen på dagtid måndag den 19/5, rätt personal på rätt ställe
...........................................................................................................
Sjukhusdiakon Gerd Boström, ett fint och vackert samtal som vi kommer att ta med oss
....................................................................
alla som hört av sig via telefon, mail och sms, tack, det känns bra att så många bryr sig om os och tänker på oss i detta nu.
Jag vill kunna namnge er alla, men är rädd att glömma bort någon... tack än en gång.
image337
Barnvagnen vi beställt förra veckan har skickats tillbaka idag, andra babysaker vi hunnit ta fram ska också läggas undan, kanske för alltid eller för ett tag, det får ödet visa. Fick just ett sms av min Åsa och ska ringa henne nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Nämen......nä. =(
Tänkte bara kika in å se hur ni har det...Men fy....tårarna bara sprutar på mig......
Jag tänker på er massor!!!!
Vet inte vad jag ska säga men jag är sååå ledsen......
Stor kram på er.........
//Maria...mamma till W på dagis......
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

2008-05-21 @ 22:15:57
Postat av: Birgitta

Finns inga ord en sån här gång....Men ni ska veta att jag tänker jätte mycke på er..Ta hand om varandra,livet MÅSTE gå vidare..Kram/ Birgitta

2008-05-22 @ 10:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0