Bara vara

Visst känns det härligt att bara vara! Att kunna vara stolt över den man är, inte behöva göra sig till och vara någon/något man inte alls egentligen är. Perioder i mitt liv känner jag mig inte alls lika stolt att vara just den jag är, jag är en vanlig Linda, eller ovanlig, beror på hur man ser det. Alla är vi ju olika till både sätt och utseende, vi känner olika, tycker olika, ser olika på saker och ting. Jag är den Linda som en gång föddes på Piteå BB, som har formats efter mina erfarenheter, mina kulturella erfarenheter med mera, så med andra ord är jag ju unik. Det finns bara en som vet hur mitt liv känns att leva och det är jag, liksom att Du är den enda som vet hur just ditt liv känns att leva!

Carpe Diem


Fånga dagen! det ska jag göra;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0