Hipp hipp hurra för Robin som fyller 12 år idag



  

Korten är tagna vid två tillfällen, i söndags då han hade kalas och sen nu idag den 24 på hans födelsedag. han har bland annat fått: pengar, puma parfym, golfbollar i massor, peggar i massor, set till golf, cobra handduk till golf, kläder, kastspö, kassaskrin, inomhus golfputterhål + en massa massa annat. Tårtan Göran hade bakat på Robins önskan gick åt som smör i solsken, men några bilder hann jag ta innan den var borta;)

Robin tackar alla för en trevlig dag, fast än han själv inte alls var kry, han tackar även för alla de fina presenterna,,,, å mamma kan intyga om att det var en nöjd 12 åring som räknade pengar och pyntade rummet med div golfprylar hela kvällen.

Kommentarer
Postat av: Faster Helena

Grattiskram till Robin från mig!!!

2008-09-24 @ 15:46:56
Postat av: Elliot

Sjunger

....."ja må han lena".....

2008-09-24 @ 18:53:10
Postat av: Jeanette

Hej vännen! Tack för alla dina snälla kommentarer hos mig! Tusen kramar till dig! Du har en liten utmaning hos mig. =)

2008-09-24 @ 20:14:20
URL: http://jeaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0