Mulle i skogen!

Har precis skickat iväg Hugo på utflykt, han hade korv, vatten och äppelbitar med sig i ryggan. Han var såå söt, fullt påklädd och med en rygga större än honom själv, noga var det också att de nya spindelmannen vantarna satt på samt ski doo kepan. Måste bara få säga att jag tycker att det är super härligt att barnen får vistas mycket ute, och vad de lär sig mycket av det, inte bara att vara ute utan också allt som hör till. Tummen upp för Hugos pedagoger!

Igår kom Me and I kläderna,,, wow,, kan bara säga så,, jag hade super tur med mina två fyndlådor, IGEN. Robin satt med andan i halsen och det var inte förens jag sa att det bara var till Hugo, han andades ut och sa:
-bra, för jag gillar nog inte riktigt det där!

Hörde röster precis, kikade ut,,, Hugos lilla mysiga grupp passerade och är nu uppe på bergknabben, eller som de kallar det Klockberget. Det var ett högljutt gäng, Hugo gick hand i hand med Jocke.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0