Pirrigt i magen!

Har precis fått jobb, de har ring från Gymnasiesärskolan på Strömbacka, jag ska vicka där. Det känns hur bra som helst och det är ju precis de eleverna som jag helst vill arbeta med;)

Robin är sjuk, knäckt, totlat utmattad. Vi hade ett kalas för honom igår, en liten tjuvstart inför onsdagen. Han fick massvis med pengar, ett kassaskrin, golfbollar, peggar och allt annat bra å ha till golf. Tack alla ni för de fina presenterna, jubilaren själv orkade inte vara social, men jag vet att han är väldigt tacksam för allt han fick, samt för besöken.

Jens & Jonas har åkt idag till sin mamma, men snart är det måndag igen och då kommer de tillbaka.

Göran har sträckt sig och handleden spökar, men han biter ihop,,, tur att de är ett par dagar kvar tills nästa golfrunda.

Nu ska jag plugga, det blir en heldag med böcker och studier,,, käns lite hektiskt att hinna med både skola och arbete,, men jag vet att det går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0