Fredag hela veckan lång,,, hade jag gärna haft!

Oj vad det ska bli skönt med helg, Göran har arbetat alla dagar från förra måndagen, + att han arbetat en massa övertid, nu ikväll ska vi inte göra något- bara ta det lugnt och framför allt imorgonbitti ska vi SOVA. Livet här i huset går vidare, golfandet består och nu har Jonas också fått sig ett helt nytt golfset. Tror jag vet vars han kommer att vilja spendera sin helg. Mina barn åker till sin pappa idag, de ska och fiskecampa. Malin och hennes härliga tjejer ska också med, vilket jag tycker är sååååå himla roligt. Det är verkligen en toppen kvinna mitt ex har skaffat sig, jag är väldigt glad för hans skull(om man nu får vara det?) Pojkarna tycker också om både Malin och hennes döttrar,, så många+++++++ till dem.

Jens & Jonas ska åka på deras morfars 60 års kalas imorgon. Hipp hipp hurra för Gunnar idag.

Igår var vi på husvisning, men ej i syfte åt oss själva. Vi tittade åt mina svärföräldrar som ska flytta hit upp till Piteå. Huset vi kikade på var pedantskött och väldigt trevligt, inga fel vad vi kunde se. Även Johan & Helena har skaffat sig hus, de håller på att tapetsera , måla och byta golv och det kommer att bli jätte fint. Jag önskar att vi också hade allt på bara ett plan, nu har vi det på tre, ett evigt spring i trappor. Hugo min lilla städtant tyckte han kommit till paradiset, han sopade, bar lister, plockade och hade minst 100 frågor om allt i huset.

        

En krya på dig hälsning till Helena vill jag också ge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0