Utmaning

Blev för ett tag sen utmanad av min pysselkollega Jeanette, "jeas tankerum" och nu har jag lite tid över att svara på frågorna//

Tre saker jag gör när jag vaknar:
- försöker få liv i avdomnade kroppsdelar
- väcker övriga familjen
- äter frukost

Tre saker jag måste ha under dagen:
- kolsyra
- klocka
- mat, annars skakar jag sönder

Tre personlighetsdrag hos mig:
-glad nästan jämt
- empatisk
- omtänksam

Tre saker jag gärna ägnar mig åt:
- make och barn
- scrapbooking
- datorn

Tre saker jag är rädd för:
- att tappa min familj
- att aldrig få fast arbete
- clowner

Tre saker jag drömmer om:
- den där rätta keno raden
- resor i massor
- ett långt och lyckligt liv



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0