Glad påsk önskar jag dig!



Idag har jag haft min kompis Tove här, vi har "raggat" med Saaben, ätit, fikat, pratat och skrattat, en trevlig dag med andra ord. NU ska jag å maken bara ta det lugnt, äta god middag och se film, Måste ladda inför helgens arbetspass på Solrosen, jag har ju bara legat mest i ca två månader och mått pyton,, men nu är det andra bullar.
 
Mina barn är i fjällen och jag längtar redan efter dem, men vet att de har de bra och att det trivs där de är,,,,, bara det där mamma hjärtat som längtar, men hemskt vore väl annat!

Igår var vi på kalas hos Rebecca, där bjöds vi på fika och tårta samt ett program jag aldrig sett, men som var riktigt bra, minns ej vad det hette, men det var fyra, varav fick de turas om att laga mat åt de andra och blev poängsatta, pinsamt fick jag se att det kunde bli.. men ett helt ok tv-program.

Efter det började det en ny hemskt tävling på 4an,, japansk tv-show, men Carolina Gynning som programledare,, uj uj så hemskt,, inte alls något jag kan se.

Jonas & Jens kommer på söndag som vanligt,,, och annars händer det nog inte så mycket här i Munkan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0