Så var det dax igen!

Igår var mina syskonbarn här medan deras föräldrar shoppade loss på bland annat ÖB. Hilda och jag hade det väldigt trevligt, hon vill ju också gifta sig och skaffa barn, och på frågan om hon hade namnförslag på våran bebis sa hon:
- om det blir en flicka kan hon heta Hello Kitty, och om det blir en pojke Blixten McQueen.
Jag ska tänka på saken Hilda=)

Idag har jag pluggat, håller på med en kulturhistorie film, som ska handla om min uppväxt och min egen kultur,,, ett roligt men svårt uppdrag. Filmen ska göras i moviemaker, som jag tycker är ett suveränt roligt program, hoppas den blir bra!

Eftermiddagen kom och mina söner har åkt till fjällen för att fira Valborgs med sin pappa och Malin.

Vi åkte och hämade upp Tove som "jojnade" oss på Big Boy, Cheesemål. Sen åkte jag och Tove på ett äventyr, vi åkte över Långnäs, mot Svensbyn, sen mot Arvidsjaur,,,, långt långt. Sen kom vi till Långträsk, där tog vi höger mot Koler och hamnade så småningom i Lillpiteå,, en väldigt lång men fasligt trevlig åktur.

På en åker såg vi detta:


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt det som du skrev tidigare :-) Hur långt har du gått??? / Fia från Älvsbyn

2009-04-30 @ 09:25:49
Postat av: Bästsvågern

Ja du Linda. Du kan värkligen konsten att lägga upp en biltur värd namnet:-) Långnäs, Svensbyn, Långträsk, Koler. Lillpite. Varför får jag aldrig åka med?

2009-04-30 @ 09:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0