Fredag, lördag & söndag

Mina söner kom hem mitt på dagen efter ett par nätter hos deras pappa, Robin åkte direkt till golfbanen med Göran, väl där mötte de Johan & Nick. De spelade en nio håls runda och vad jag fattat så gjorde Johan bäst ifrån sig. På kvällen fick vi besök av David med familj, vi åt lax i ugn med västerbottensost och färsk potatis, inte all illa. Jag blev uppvaktad lite i efterskott och fick ett presentkort på Bodens bokhandel och en snygg blomma. Vi hade en mysig och trevlig kväll tillsammans, tack för att ni kom!


Lördag, Göran spelade golf, Robin gjorde ett tappertförsök, men gav upp,,, skoskav och lite annat gjorde att humöret ej låg på topp. Hemmavid så målade Göran lite räcken, det kommer att bli jätte snyggt när allt är klart, måste säga att jag gillar tanken på att vara gift med en snickare och alla ideer bara gror och gror,,, undra just vad snickaren själv tycker?
På em var vi bjudna på middag i Kopparnäs hos Sanna & Jörgen, där bjöds vi på div godsaker,, höjdpunkten var nog grillad kalkon, helt nytt för mig, men super gott,,, just ja: blandningen av aioli, creme fraiche och sweet chili sås var också en höjdare. Vi satt sen ute på deras altan och myste i kvällssolen. Jag blev även uppvaktad  och fick hem lite godsaker
 

Söndag och solen lyser och värmer som aldrig förr,,, jag sväller och svettas, känner mig äcklig och övergödd. Göran började dagen med att snickra på gavlarna på bron, blir jätte bra. Sen åkte vi på Norrstrands badet där Johan och Hanna med familjer badade, vi jojnade dem ungefär två timmar innan vi gav upp. Just nu är Göran på golfbanen med min pappa och vi väntar honom hem när som helst, kycklingen är på G i ugnen och det ska smaka hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0