och så blev det äntligen lördag!

hektisk vecka, och all denna snö!

Igår fyllde min kusin Vickan 34, önskar henne massor av grattis kramar i efterskott.

Känner ingen lust att skriva, men en häftig grej har hänt. Igår åkte jag till Luleå för att plocka ner utställningen vi haft, jag hade en elev med mig från Strömbacka och vi fick en mysig dag ihop. Min Yoda lerklump var tydligen högaktuell för under den satt en lapp där det stod. - är du intresserad av att sälja denna skulptur? ring xxxxxxxxxxxxx
och nu är den såld=) tänk att någon ville ha den lilla gröna förskräckliga lergubben jag gjorde i våras.

I veckan jobbar jag må-ons och sen åker vi,,, trodde aldrig när vi bokade resan att det någonsin skulle bli februari, men nu är det snart dax. Vi har ju hunnit boka en weekend till Stockholm också, dit åker vi i maj. Norweigan släppte billiga resor och vi fick tag på några biljetter till rätt pris.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej,

Vi är laddade inför erat besök! Nick har äntligen lyckats fixa biljetter, så på alla hjärtans dag ska Nick och Göran se på fotboll....romantisk ellerhur!?

Jag ringer efter att barnen har lagt sig.



Hanna

2009-02-07 @ 19:35:26
Postat av: Carina

Du tar fina kort! Önskar en trevlig resa, det ska bli kul att få läsa vad ni har sett och upplevt. Kram Carina

2009-02-09 @ 18:30:54
Postat av: Vickan

Tack för grattiskramarna! Önskar er en trevlig resa! Kram Vickan

2009-02-11 @ 15:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0