Snörvel å krax

Här är det illa, jag snorar ännu mer nu, febern ger sig inte, halsen värker och min tå håller visst på att tappa nageln,,aj aj.
Kanske dags för en 35 års renovering snart!

Helgen har flutit på bra, i alla fall i min näsa. Vi har inte gjort många knop, men ett trevligt besök av Johan & Helena hade vi fredagkväll,, vi såg på let`s dance och hejjar för fullt på morgan & Laila. Lördagen sov jag mig igenom tills Göran kom in i sovrummet och sa
-Sara, Peter, Ellen & Max är här,,, kliv upp nu!
De hade vart på bio med barnen och passade på att komma förbi, väldigt klokt gjort tycker jag.

Melodifestivalen,,, ett kapitel för sig, men ett måste ändå!
Macahan,,, ett måste det med på lördags kvällar,,, sen blev det Rambo 1, lite härlig action, med en hyfsat ung Stallone.

Idag söndag,, min tå nagel är mera blå, Grabbarna har vart ute i två omgångar och lekt i snön( frivilligt), vi har ätit Chicken Satay( hemmagjord) sen har jag och Hugo bakat muffins med toblerone i, kan avsölja att bara smeten smakade smask!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0