Rapport

Nu har vi kommit ett par dagar in i det nya året, kan väl inte påstå att det börjat med ett YIIIHOOOO,,, snarare ett ATTJJOOO. Här frodas baciller, värk och inflammationer, alvedon och ipren finns i högsta prio hela tiden. Hugo är sjuk sedan en vecka tillbaka, nu finns det hopp om liv, idag frågade han
-mamma, när kan vi ta en städdag?

Robin kraxar och hostar, örat är bättre och feberfri. Jonas rastlös men vid medvatande, Jens ännu mera rastlös och i ett mellanting mellan medvetslös och övertänd. Göran är Göran, helt cool, lugn och sansad kom han idag hem med ett bot på 2400:-, han hade kört för fort,,,

Nu hör jag dörren nere öppnas och ett gäng "morlokna" hockey entusiaster kliver in,,, Luleå har precis förlorat mot Djurgården,, något jag inte trodde skulle gå. Alla har vart där på COOP arena, utom jag och Hugo,,, gissa om vi haft det lugnt och skönt??

Min fot är väl si så där,,,, men den sitter då kvar!


Har mutat hugo med glass, dricka och annat som kan tänkas få den lille att bli(pinknödig),,,



Ett stort hej då till Alexander, det blev bara en snabb visit, hoppas ditt år blir bra.

Ett stort bye bye till Hanna, Nick och grabbarna,,,, vi ses snart. Hoppas resan tillbaka gick bra//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0