Räkans loggbok 2009-06-10

hello!

Idag har mamma hälsat på hos sin kusin i hortlax,, igen, hon är Algot sjuk. Algot var på ett strålande humör och han stod på knä på mammas gigantiska mage,,, dvs han stod på mig! 
Mamma har även vart hos doktorn på Hortlax VC, och jag lever, konstaterade han, han vill att mamma ska förstå att jag lever och mår bra härinne - något mamma inte riktigt kan förstå!
Hennes blodvärde hade stigit från 98 - 116 så inte konstigt att hon inte kan sova lika mycket nu som tidigare,, men hon ska fortsätta med alla B12 och järn mediciner hon äter hela graviditeten ut.

Själv så övar jag inför kommande OS i simhopp,, håller på att bli rätt duktig,, jag tycker bäst om att träna vid 23 snåret, precis då mamma tänker sova.

Ikväll ska hela bunten på hugos avslutningsfest, med fika och brännboll, Leif, Malin & Jennie kommer också - vilket Hugo tycker ska bli jätte skoj. Sen efter 18 åker robin med mamma & Malin på hans avslutning, där ska de bjudas på rulltårta som bla storebror har bakat, de ska se en film som eleverna gjort på dramat.

Jens, den äldsta av dem alla(bröder) är på sitt håll och han ska vad jag hört TÄLTA.

Nu kommer posten, så då måste jag logga ut,,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0