David, you`re begging for it!


vet ej om jag visat denna bild tidigare i min blogg??

men här är han i egen hög person, den super snygge och läckre lillebroren David, se & njut eller?


men vet du vad David, jag tycker om dig ändå!

Några citat väl värda att tänka på David:

"Jag älskar det självförtroende som makeup ger mig."
Tyra Banks

"Jag tränar hellre än läser en tidning."
Kim Alexis

"Det är väldigt viktigt att ha rätt kläder när du ska träna. Om du tar på dig en gammal T-shirt eller en joggingdräkt är det inte inspirerande för dig att träna."
Cheryl Tiegs


"Jag tror de flesta är nyfikna på hur det skulle vara att möta sig själv – det är kusligt."
Christy Turlington

"Jag har tittat i speglar varenda dag i 20 år. Det är samma ansikte."
Claudia Schiffer

(för dig med lite insikt så vet du säkert att namnen ovan tillhör modeller eller ex modeller)


Kommentarer
Postat av: David

...kalla mig Hunk! Lite besviken att man inte kan se mina biceps men i övrigt rät fina bilder. Coolt också att du fotat i widescreen.

Ja då är det bara att invänta liknande kommentarer som snygg-Robin fick!!!

2009-11-10 @ 18:47:45
Postat av: Jessika

vad säger man, snygg karl och vilken pose, han har posserat många gånger antar jag.Nästa gång kanske vi får se en annan outfit

2009-11-10 @ 18:57:47
Postat av: Anna

hi hi hi!

2009-11-10 @ 20:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0