Mamma på heltid

oh vad jag älskar at vara mamma, vi har det så mysigt ihop om dagarna jag och tjejen. Svea tycker inte om att sova och vi spenderar därför väldigt stor del av tiden på våran toa, där ligger hon på skötbordet och njuter, vi spelar på speldosan och bara tar det lugnt. Det är på toan som hon trivs bäst, förutom i famnen på någon, att ligga själv är inte att föredra, det blir kallt och tomt!

att få mysa under mammas kofta - det är skönt, där sover man gott!


även i mammas morgonrock trivs jag bra!

Vi väntar på att få komma och vaccinera oss, eller i 1a hand barnen, på onsdag hade jag tänkt
få med Hugo och på fredag resterande grabbar. Vi vill inte alls ha hit influensan och med tanke på Svea
och Jonas astma så är det vågat att utsätta de för risker att vi andra ska smitta dem.

Göran arbetar för fullt, Robin ser NHL( en match han själv gjort via sitt x-box) Jonas ser på dvd och njuter av lediga kvällar, jens har främmande och har just hämtat ett fat med nybakade "kärleksmums" och Hugo sover, något även jag tänkte göra. Vi är ju som sagt var uppe om nätterna, måste säga att dropparna verkar hjälpa Svea, för hennes vakna tid nu mera beror nog inte på magknip, snarare nyfikenhet och sällskapslängtan.

Idag har vi även börjat (tjuvlyssna) på julmusik, åh vad jag längtar efter julen!

http://www.youtube.com/watch?v=fVxsfRfcmfE

Kommentarer
Postat av: Lillsyrran

Jag vaccinerade mig igår, och snacka om att jag har ont i armen! Sen har jag haft feber, ont i huvudet och en otroligt orolig mage! Men nu har det börjat gå över :)

2009-11-10 @ 14:23:00
URL: http://weeelin.blogg.se/
Postat av: Lillsyrran

Okej, ja vi får hoppas att ni inte får några biverkningar, endast lite ont i armen i så fall :)

2009-11-11 @ 15:41:26
URL: http://weeelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0