Svea snart i puberteten!

Japp, du läste rätt, vårat lillhjärta precis 7 veckor håller på att få sin 1a tand, det var i fredags som pappa G fick syn på det lilla sylvassa "riskornet" som håller på att spricka fram. Min lilla bebis ska bli stor, jag ryser vid blotta tanken, om hennes tänder kommer nu, när tappar hon dem då och har hon löständer samtidigt som mig????

Livet här i Munkan är för närvarande kaotisk, men vad som är positivt är att Jesse numera gör det mesta själv lagligt efter att ha fyllt 18 och han kör även sin egen rumpa från A till B- han har ju gått och tagit körkortet och klarat allt. Ett stort grattis till Jesse, som gjort ett bra jobb med teori och körning.

Själv har jag haft rösten på vift, men nu börjar den komma tillbaka, lite små krassligt får man väl räkna med fast man tagit sprutan.


Till Sara med familj -Svea tackar för kläderna!

Till mamma & Svenne, tack för den underbart goda maten vi fick, kalkon, klyftpotatis, broccoli och svamppaj och ädelostsås,,, och inte nog med det, en super god äppelpaj till efterrätt. Vi blev verkligen mätta och belåtna.

Till David, G tackar så mycket för kläderna och speciellt för Jackan.


Kommentarer
Postat av: David

Perfekt att tretusenkronorsjackan kom till användning!!!

Till Lidde & Jenni om ni ser detta, tack för den underbara supergoda maten vi fick, "Grekisk Pyttipanna" innehållande fläskfile`, klyftpotatis och div. grönsaker, tzatsiki, bröd, sallad och den underbara efterrätten, blåbärsspecialpaj! Mums! Jag höll på att dö av mätthet!



STORT grattis till körkortet Jens!



Ps. Svea är inte så värst lejd längre, det tar sig.

2009-11-26 @ 17:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0