Vars tar tiden vägen!

Min datatid är begränsad, från att kunna kika på bloggar, webbshoppar osv när jag har velat finns det nu någon som protesterar genom att ofta vakna, vara hungrig eller ha magont, så mitt bloggande kommer lite bakom det med!

I torsdags hade vi främmande av mormor, hon och Svea myste ihop i soffan. Mormor hade med en kofta till henne och hon blev som en liten karamell i den. På kvällen hälsade vi på hos farmor & farfar, Jonte var aktiv och hjälpte farfar med mangling av lakan osv.



Hugo och Robin har åkt till fjällen och kommer hem först på söndag.

På fredag hade vi besök av Anette med barn, hon hade med en pyjamas åt Svea.


Vi har tänt ett ljus för Edwin, sett Idol, flyttat ut datorn från hallen och den finns numera i Robins gamla rum. hallen blev jag riktigt nöjd med!


På lördagkväll hade vi främmande av Johan, Helena & Rebecca, vi åt tacos, turades om att bära Svea
och pratade så gott det gick. Svea har riktigt äkta kvällskolik och den börjar oftast vid 18snåret, i natt hade hon ont till 01,30 och somnade sen gott och har sovit till 7 på morgon.
tack för den fina buketten som vi fick av familjen Bäcklins från Furulund



Nu idag söndag kommer två grabbar hem & två grabbar åker, annars ska
vi inte göra så mycket. Svea gillar värme och sover och myser bäst ombonad av filtar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0