Full rulle!

Idag har vi haft full rulle här sedan kl 7.00, morgonen startade med mat, blöjbyte, tvättning och som avslut på det hela,,, kräk. Våran lilla räka heter nu mera Kräkan!
Svea hade en gormig fm, hon vakade mellan 7.00 och 13.15 då hon somnade efter ett maraton pass. Vid halv tio kom en fd klasskamrat från LTU förbi Carro, hon hade en jätte fin gravidtjockmage, en sån där som jag ville ha, med sig hade hon en häftig sparkdräkt i grått och rosa, lite leopardstuk över det hela. Sveas ljudvolym var hög och det var lite svårt att prata, när man träffas så sällan finns det massvis att tala om, men vi får ta det en annan gång,,

Robin har haft besök av Alexander, de har tillsammans med Jonte gjort en film,, som jag hoppas på att få se.

Vid ett dök Vickan & CO upp och strax därpå kom Monica, Lisa, Martin & Edith. Svea fick mera paket, en cerise dress/jacka och byxa av Edith och en Min skattkammare med cd av Monica med familj. Vi har fått så många fina saker till vår lilla dotter och jag hoppas att alla som inte läser här vet att vi är jätte tacksamma för allt som kommit i presentväg.

Sveas mage är inte alls som den ska vara, men vi hoppas på att den ska bli bättre!


Algot som nyss var pytteliten är nu en stor och riktig kille!


Monica och Svea


Lisa och Svea


Edith och Svea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0