Premiär

Vilken underbar dag, solen sken och Svea njöt i sin barnvagn. Vi tog oss ut på en lagom lång promenad, jag känner mig så lycklig över att kunna röra på mig igen, visst sliter det i såret, men tar man det i lagomt tempo så går det jätte bra att gå. Hugo följde också med och han hittade div pinnar och grenar som han ansåg var stora fynd, de finns numera i hans rum. Vi gick förbi Hasse som bjöd på fika, Maggan är hos Hanna i London så henne får vi träffa först nästa helg.

Just ja, vi har glömt att tacka Hanna med familj, eller rättare sagt Robin tackar för alla golfbollar, de kommer väl till användning under nästa golfsäsong.

Vi hade väntat oss en massa besök under helgen, men ingen vågar sig hit.... Svea med föräldrar hälsar alla som vill och är friska VÄLKOMNA HIT!

Igår lördag hade vi mormor & Elin här på besök, och på kvällen var morbror med familj här. De hade med sig jätte söta Hello kitty kläder som Hilda valt ut( du som följer min blogg minns kanske när jag skrev och berättade att Hilda tyckte barnet skulle heta Hello Kitty om det blev en flicka, blev nog inte förvånad nu över hennes val av kläder).

Ikväll har Jens & Jonas kommit, så nu är familjen hel// Härligt=)


Svea vill ha mat, helst för en kvart sedan!


- hmmm!! ska detta fotande aldrig ta slut?


lilla hjärtat vårat <3


här spanar Svea in moster Elin - tror hon gillar vad hon ser.


mormor njuter av barnbarnet.


Kusin Hilda, morbror och Svea.


på promenad


Hugo med två av sina "fynd"

Kommentarer
Postat av: David

Hej, hon är ganska gullig tjejen. Tyckte att jag vart rätt hyffsad på fotot, bra. Såg att Johan hade fastnat på ett kort, kul, men oväntat. Göran var rätt nära ett smile på ett av korten (...då han sov).

2009-10-11 @ 20:37:45
Postat av: Carina

Än en gång, Svea är en riktig goding! Fina bilder. /Carina

2009-10-12 @ 18:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0