Äntligen höst!

Jag är nog en typisk höstmänniska, jag gillar allt med hösten, färgerna, det något svalare vädret, regnet, de mörka kvällarna. listan kan göras lång!

En liten uppdatering:

jag är rätt fullbokad om veckorna trots att jag gör just inget, men det är en tid minst att passa varje dag: förra veckan
måndag, kurator och barnmorska

tisdag, specmödra & vi tog beslut om att avlina våra kaniner, 9 och 7 år gamla, en himla jobbig dag.


onsdag, vanlig läkare

torsdag, Grafisk design kurs på Musikhögskolan och föräldramöte

fredag, barnmorska

fredag, vi myste på här hemma, Hugo åkte till sin pappa, så vi var alla här utom han då.

en liten parentes bara: 
  Har läst en bok för Hugo, den handlade om en hundtik som får valpar, man får följa varje steg av förlossningen och om hur hundmamman tar hand om valparna. På ett ställe i boken står det "tiken biter hål i hinnan och slickar valpen ren!" Hugo tittar på mig och frågar -mamma, var det pappa som slicka mig ren?

Lördag, skjuss hit och dit, Göran monterade spjäls'ng och bäddade så fint,, tack Hanna för spjälskyddet, ska visa bild sen på hur det blev. mera skjuss hit och dit, middag och golfträning för Jonas & Robin.

Söndag, skjussa Jens, sen åka till Påle och ta hem lite från stugan, hälsade på en snabbis hos David med familj. Golftripp för G och grabbarna. På kvällen åkte Jens & Jonas till sin mamma. Hugo ville stanna hos pappa en natt ytterligare. Hugo tappar sin 1a tand, en världssensation: han har fotat sig själv


Måndag, Robin sjuk är hemma

Tisdag, Robin fortsatt sjuk, jag hos Kuratorn, Robin klipp och på kvällen hade vi middag här för Maggan & Hasse. Det fixades även lite "takspikning"


Onsdag, en knoga på hemma dag, fixa med kursen, plocka lite och VILA, Göran klippt på kvällen, snyggt;) Robin lika snorig, hostig och halsömmande som dagarna innan.

Torsdag, nu idag, är det bara MVC inbokat, en sjuk Robin som sover än. Ev Se Wibax träningsmatch ikväll!


Kommentarer
Postat av: m a r i a k o d e n

Herregud! Det där ser ju helt livsfarligt ut!

!!!



Åh, så spänande med bäbisen........!! Vill att den kommer nu!!!

2009-09-18 @ 15:59:42
URL: http://mariakoden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0