NIKON D3000

Nu har jag testat nya kameran och än är jag jätte nöjd, den är lätt och smidig och verkar kunna uppfylla mina krav på hur en bra kamera ska vara. Det är också positivt att Nikon erbjuder alla som köper en kamera en gratis kurs för att lära sig mer om hur man använder den osv. Man bokar sen bara upp sig med hjälp av biljetten/serienumret till kursen som är den 7feb i Luleå..... så Fia slå till, så ses vi=)


-hmmm, en ny sån där sak man ska måsta titta på!


-tjena, Göran heter jag och är en glad typ;)


hugo på nära håll


Kommentarer
Postat av: Anonym

JJJJAAAA, vill ses där men mina pengar har inte börjat komma in än. Har ju precis gått ut och inte hunnit jobba så mycket än. Så det är en bra kamera!? Oj vill inte ha den mer nu ;-) Vill ha, vill ha, vill ha...

2010-01-14 @ 18:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0